martes, 7 de febrero de 2012

jubilacions de cine

Quan a finals del 2007 vaig inaugurar l' exposició Jubilacions de cine, em vaig proposar  seriosament que, quan deixés de tenir sentit el missatge que proposava, no tornaria a penjar-la més.

Desgraciadament el temps em dona la raó,  ja és un fet que la nostra tan ben guanyada jubilació és retardarà uns anys i continuo sense tenir molt clar si hi haura diners per pagar-nos la ridícula pensió que, ni de bon tros reflexa el treball de tota una vida


M'agradaria pensar que aquesta serà l'última vegada que penjo la expo.... jajajajajaja!!!!!!!


Gràcies polítics, banquers, especuladors i subnormals que heu colaborat a arruinar varies generacions.
Però recordeu, el que sembres és el que reculls.

La expo sencera podeu veure-la a l'espai la Font del balç a Gironella fins a final de Febrer
Salut per a tothom.

No hay comentarios:

Publicar un comentario